Sidor

torsdag 12 november 2009

Let the madness begin!

Så, efter att nu ha angett 'my plead of temporary insanity' i föregående inlägg tänkte jag faktiskt börja plågandet direkt. =)

Is the suspence killing you? Haha, I wish!

Just nu 'promotas' (sorry för svengelskan) New Moon i full fart världen över och galet många intervjuklipp har dykt upp. Jag brukar för det mesta undvika skådisrelaterat material (se lördagens inlägg), men promoting kan vara intressant då det för det mesta handlar om själva filmen. När jag nu ikväll tittade på några av dessa intervjuer slog det mig - återigen - vad otroligt självsuggesterande människor (läs unga tjejer) kan vara.

Eftersom de älskar Edward i böckerna och han beskrivs som så gudomligt vacker att man nästan tappar andan, tja, då måste ju snubben som spelar Edward också vara gudomligt vacker eftersom han ÄR Edward, eller...?

Det måste vara så det gått till för hur kan annars Robert Pattinson (aka Edward) anses som en av världens just nu absolut snyggaste och sexigaste män?
Hur tänker de?

Det var faktiskt den enda jag kunde tänka på när jag såg klippet nedan. Det enda. Sa han något om filmen?

The Real Robert Pattinson:
(kom igen....tryck!)


Det är nästan så att jag tror att idén om Robert Pattinsons 'snygghet' är som en stor, rosa elefant. Ingen ser det, men tror att alla andra gör det så de spelar med och därmed finns plötsligt en rosa elefant i rummet.

Oavsett går det tydligen att 'fake'a mycket med en bra fotograf, stylist och sminkös - eller vad tycker ni?

1 kommentar:

PETRA sa...

ÄUM, not so hot!
Nä, jag tror faktiskt att Johnny Depp hade varit mycket bättre (i alla fall i snygghet!;)
Nåja, han är väl i äldsta laget...tyvärr.
Nu har jag inte sett/läst något av filmerna/böckerna...
Hoppas ni får det skitskoj på bion! =)
KRAM