Sidor

måndag 30 november 2009

Hallucinerar jag?

Om ni någon gång har använt Halens internetbutik har ni säkert, precis som jag, kännt en viss förundran;
-Varför har jag ingen egen användare? Det var konstigt. Det är 2009 nu va?

- Men okej, de berättar säkert åtminstone när min beställning levererats och jag kan följa paketet med ett kollinummer.

Nähä, inte det heller.
Så har det varit.

Man har ingen aning om när beställningen kommer, och är en vara restnoterad blir detta mer än bara irriterande. Det är konstigt att ett företag som är vant vid distansförsäljning hanterar internetshopping på det här sättet. Jag är övertygad om att det, förutom irriterade kunder, leder till ett mer än dubblerat personalbehov på kundtjänsten.

Men i eftermiddag hände det ofattbara. 5 år tog det, men tips ger slutligen resultat. Jag kände mig nästan darrig på fingret när jag klickade på mailet "Halens Leveransbesked" - kan detta verkligen vara sant? Nä, bäst att inte hoppas för mycket.

Jag håller andan medan sidan laddas...

Hallucinerar jag?
Halens har äntligen gått in i ljuset! Kanske det finns en Gud ändå?

Vi firar med lussebullar och tårta hos mig - bring your own booze.

2 kommentarer:

Petra sa...

UNDERBART! Vi får allt ta oss i kragen och komma och hälsa på er...jag skäms faktiskt! Vi bor 5mil från er! Helt sjukt att det ska behöva sitta så långt inne!
Nåja, vi tänker på er ialla fall!
Kramar från oss!!!! =)

Maria sa...

Nämen, vad typiskt! Hur kan de lägga en julfest utan att kolla när Idolfinalen infaller?;P
På lördagen ska vi på dop i Övik och sen på inflyttningsfest hos min kollega i grannhuset...=/