Sidor

måndag 2 november 2009

No activity or Paranormal activity?

Tänkte försöka bättra mig lite här och uppdatera oftare, men har total brist på ämnesinspiration så vi får se vart detta slutar.

Min egenhändigt inbundna bok blev faktiskt bättre än vad jag förväntat mig och ser verkligen ut som en riktig bok! Ja, vad annars? Funktionen är bra också även om den protesterar lite när jag öppnar upp den helt. Är ännu bara svarta pärmar men jag ska antingen klistra på fram- och baksidor eller göra ett omslag som viks in runt pärmarna (know what I mean?). Vad tror ni blir snyggast? Här har ni lite bilder på boken iaf.... =)

(klicka för större...)

Tycker också att den allmänna vampyrbesattheten verkar ha spårat ur lite på sistone. Nu har en stackars norrman blivit biten i helgen och tappat halva örat! Skumt måste jag säga.
Hyckleri? Nädå...jag är inte besatt - jag är entusiastisk! :D

På filmfronten har det varit rätt dött i flera veckor, antagligen som följd av att 'total utmattning' inte ger särskilt intressant fritid. Tex såg vi inte en enda film på hela helgen! Kanske alla helgonshelgen medförde att någon osalig filmointresserad ande flyttade in? Enda logiska förklaringen...=)

På tal om film och logiska förklaringar så har jag läst mycket om filmen Paranormal Activity (sverigepremiär 13/11) på amerikanska filmbloggar senaste månaden och förra helgen kollade jag och E in ett klipp på aftonbladet där de bla filmat publiken under en förhandsvisning av filmen....helt galet! Jag brukar inte vara skrämsen av mig alls, men delar av det jag hann se på det lilla klippet fanns ovälkommet i mina tankar när jag skulle somna ensam, utan E, i veckan. Really creepy stuff...

Så...på egen risk;

2 kommentarer:

Petra sa...

Nä, jag kollar inte in klippet...det gör jag när Mangan jobbat klart för den här veckan, så jag har någon att somna bredvid...istället för helt ensam!!! ;)
Hoppas ni har det toppenbäst!!!
Kramar

Anonym sa...

Nu har jag sett det, P3 fick vara bakrund + mina kära elever! ;) Då blev det inte alltför läskigt...nu blev man ju supersugen på att kika in den...med er?!?
Kram, vi hörs!
/Petra