Sidor

torsdag 14 maj 2009

This would be Shrek II

Jag glömde ju att säga att jag också är otroligt avundsjuk på Sandra Nurmsalu som sjunger för Estland i kvällens semifinal i ESC för att hon är så otroligt vacker, sjunger fantastiskt och för att hon passar så sjukt bra i sitt svarta blanka hår. I wouldn't mind trading...

Antagligen är jag så avundsjuk idag eftersom livet känns piss, jag är trött och stressad, saknar E som jobbar samt känner mig allmänt ful, korkad och färglös. To end things on a positive note...haha

Men kolla hörni, jag kan faktiskt skriva ett 'kort' blogginlägg! =)
Heja Estland!

1 kommentar:

Petra sa...

Mm, vet vad du menar...ibland är man bara; grå, trist och heeeelt färglös...mystiskt det där. Vi måste ses snart! NU var det alldeles för länge sedan!
Kramar i massor & hälsa E från oss!