Sidor

söndag 28 mars 2010

And how does Joe feel about this?

Idag är det exakt 11 veckor kvar tills säsong 3 av True Blood börjar sändas (jag är inte ett totalt freak - jag var faktiskt tvungen att räkna efter ;-) ).

Jag ser hur som helst fram emot det och när det nu i dagarna kom en första teaser-annons från HBO blev jag påmind om varför jag gillar serien så mycket;
Inte så att True Blood är världens mest superba tv-serie, men den innehåller en näst intill perfekt mix av humor, spänning och suspekta fenomen. Och om det är någonting åtminstone jag älskar så är det suspekt humor. Hehe.

True Blood har marknadsförts på det här intressanta sättet redan från början; innan säsong 1 gjordes reklam för själva drycken 'Tru Blood' och förra året, inför säsong 2, kom en uppsjö fejkade annonser för olika produkter, nu riktade till vampyrer. Helt genialt.

Eftersom jag gissar att de flesta av er kan ha missat detta tänker jag dra fram några av de roliga annonserna från förra året, och sen kan man väl hålla tummarna att de är minst lika kreativa i år. =)

Den här intressanta annonsen gick att finna på Nya Zeeland, hehe;


Haha, underbart eller hur?
Lite Youtube klipp dök förstås också upp - är ju nya sättet att göra reklam trots allt. Just den här gillar jag allra mest:



Så vad tycker ni, genialiskt eller idiotiskt? ;-)

Inga kommentarer: