Sidor

tisdag 2 mars 2010

Pants on the ground!

Vi började titta på American Idol lite sent den här gången och har sett tre av auditionstäderna hitintills. I Atlanta dök den här härliga gamla generalen upp, en gubbe som jag misstänker inte riktigt gillar det nedhasade byxmodet som är så populärt till och från.

Jag vet inte riktig om det var av trötthet, hans performance eller juryns reaktioner - men av någon anledning tyckte jag det här var askul! Hehe, extremt lättroad eller?

Så se och njut!:


Riktigt populär har den blivit också (åtskilliga miljoner visningar) med diverse finfina remixversioner all around. Vid sökning med google räcker det att skriva 'pants' för att bli erbjuden 'pants on the ground' och på youtube räcker det med 'p'. ;-)

Och nä, jag tar inte på mig någon skuld över att du nu kommer gå runt med;
"Pants on the ground
pants on the ground
looking like a foo' with
your pants on the ground"
på hjärnan i några dagar! =) hihihi....*cue evil laugh*

3 kommentarer:

Anonym sa...

Underbar man :D

Anonym sa...

Ha ha, ja det var något för humöret det! =)
Hoppas ni har det bra!
Kram
/Petra

Maria sa...

Haha det är väl som vanligt med pojkvänner eller?=) Det är bokat och klart, 18.30 på Allstar. Vi kanske ska hämta upp er?

..och ang frisyren hann jag inte leta runt nå mer så jag litar på Märtas goda omdöme:) Mitt problem är att jag gärna vill ha förändring och en fin frisyr utan att behöva lägga ner någon tid:)