Sidor

måndag 31 augusti 2009

Nyårslöften?

Normala människor - eller tja, de flesta - brukar känna att en ny chans kommer vid nyår. En möjlighet till att lägga om sitt liv lite. Hitta nytt fokus. Börja om.

Jag känner så, inte vid nyår, utan när hösten kommer. Visst det är inte officiellt höst än men idag kommer studenterna tillbaka till universitetet (åtminstone tror jag det, har inte sett någon än), det luktar höst och jag känner att nu - NU är det tid att ta tag i mina issues.

Ca 3 år för sent, men vem räknar?

Det betyder även att jag ska försöka få till liiite fler blogginlägg - eller - lägga ner totalt?

1 kommentar:

Petra sa...

Mm känner igen det där. Men, jag har beslutat (för ett antal år sedan) att jag SKITER i nyårslöften. Jag menar; varför lova något som man ändå alltid lyckas bryta!?! Nä, då blir man bara besviken.
Nu har jag ialla fall inte ätit godis & druckit dricka på några veckor...vi får se hur långt det går, jag säger inget, så har jag ingenting sagt! ;) *skratt*
Hoppas ni har det BÄST!!! =)
KRAMAR I MASSOR!