Sidor

måndag 10 augusti 2009

Doctor Who?

2012 blir jag doktor.
Det är åtminstone vad mitt nu väldigt noggrant framtagna planeringsdokument säger. Någon gång mellan mars och augusti beroende på olika, mer eller mindre troliga beräkningsscenarion. Det är tydligen sånt här jag sysslar med på jobbet istället för att skriva på den artikeln som jag just nu borde skriva på. Phew...säg det 3 ggr snabbt!

2012 får mig dock att känna mig liiiite stressad och samtidigt hellugn på samma gång. Min rumstidsuppfattning är tydligen upp-och-ner...eller ut-och-in eller kanske bak-och-fram? *förvirrad*

I övrigt så kom ett nytt True Blood ut i morse och förhoppningsvis ska jag hantera händelseuteckligen lite mer moget ikväll än jag gjorde förra veckan. It's safe to say that I overreacted just a bit...a little bit...=).

E slapp ju höra det i alla fall....=)

1 kommentar:

Petra sa...

Mm, visst är det skönt att skiva av sig ibland!?! De stackars "liven" ( = karlarna) ska väl inte behöva stå ut med all analys man utför! ;)
Kramar i massor & hoppas ni har det BÄST!