Sidor

onsdag 12 augusti 2009

Trailer och trailer till trailer

Förvirrad än?

Jag har blivit bortskämd av att vara så ordentligt uppdaterad om kommande (hollywood)filmer - genom att endast hålla koll på några få dedikerade bloggar - att jag helt missat att en full trailer har kommit för 'Flickan som lekte med elden'. Kanske är detta anledningen till att jag oftast inte ser svenska filmer? ;-)

Män som hatar kvinnor var en bra filmatisering (inte alltid det lättaste), men som det ser ut på den här trailern kan nog flickan som lekte med elden bli bättre film än vad jag hade föreställt mig!



Vidare så är filmen New Moon (uppföljaren till Twilight) nu så hypad att det till och med kommit en trailer till trailern. Japp, jag skojar inte.

En första full trailer ska visas innan filmen Bandslam som har premiär på fredag i USA och för att uppmärksamma detta släpptes så den här "trailer-teasern". Helt sjukt.

Eftersom ni förstås alltid har undrat hur en trailer för en trailer ser ut så kan ni se den här - det tar bara 26 s. Dock är det MTVs s remixade version, då den faktiskt är underhållande. =)


Är sedan bara att vänta några dagar på trailern och sedan 99 dagar på filmen....hehe.

1 kommentar:

Petra sa...

Spännande att se trailern till "flickan som lekte med elden"! Har precis läst ut "Män som hatar kvinnor". Ja, jag vet...jag är den enda i sverige som inte läst den förrän nu!!! Tyckte den var super..hade dock sett filmen innan & den tyckte jag också var super!
Nu har jag precis lånat "flickan...." får vi se om den är lika bra som ettan!
Kramar, vi hörs!!!