Sidor

tisdag 29 september 2009

I'm not dead...

... just incapacitated.

Tisdagen den 8/9 - dvs för exakt 3 veckor sedan - blev jag sjuk i någon form av förkylning (inte svininfluensan!) som drog ut i typ en vecka med halsont, vansinnigt intensiv snuva och låg feber.

It sucked. Precis som det alltid gör att vara sjuk.

Men så i helgen - efter två arbetade veckor sedan 'tillfrisknandet' - bröt skiten ut IGEN! Hur är det möjligt att drabbas av samma sjukdom så snart igen? Vad är det för inkompetent immunförsvar jag har egentligen? Borde inte jag nu ha anti-kroppar mot bakterien/viruset som ligger bakom det här?

Jag är riktigt förbannad på mina trupper just nu.

Och inte har jag tid med det här heller då saker och ting är riktigt igång på jobbet för tillfället.
Aaaarghh!!

So there you have it-
I'm not dead. I haven't been kidnapped nor drugged (at least against my will). I'm just sick, stressed out and pissed off!

Oh, and also. I'm back. =)

1 kommentar:

Petra sa...

Känner igen detta! Jag hostade i typ 6 veckor och sedan av tog det. NU är förkylningen tillbaka; VARFÖR?! Jag ställer mig samma fråga som dig, är imunförsvaret dött?
Hoppas du piggnar på dig!
Stärkande kramar!