Sidor

lördag 22 augusti 2009

Kristen Stewart wants IT!

Alla har vi våra morgonrutiner, eller hur? En av mina är att kolla de dagliga nyheterna, ryktena och skvallret kring kommande filmer och TV-serier jag av någon anledning är intresserad av. No big deal.

Oftast är nyhetsvärdet rätt lågt inom området men det gör ju bara att scanningen lite snabbare. Som twilight-franchise-intresserad (i det här sammanhanget kan jag INTE kalla mig Twilighter) innbär denna scanning tyvärr en väldans massa värdelösa rapporter om vad de olika deltagande skådisarna gjorde igår, vad de hade på sig samt detaljer kring nya merchandise som kan införskaffas...Väääldigt intressant...

MEN.

De senaste två dagarna har jag snubblat över några helt otroligt sjuka slash underhållande nyheter som jag bara måste dela med mig av!

Först ut är den helt geniala bloggen Kristen Stewart wants IT. (Note: Kristen är skådisen som spelar huvudpersonen 'Bella' i twilight-serien). Bloggen har ingenting att göra med Twilight och knappt med Kristen heller mer än att han på diverse ologiska vägar i varje inlägg kommer fram till att "Kristen Stewart wants IT".

Vad exakt IT är vet jag inte och det gör inte författaren heller;
"I have yet to fully understand what the 'IT' is she wants because honestly I don’t want anything in life as much as she wants 'IT.'"
Bloggen har snabbt blivit sjukt populär och snubben har fått geni-stämpel (and several proposals!). Måste bara kollas in! LOVE IT!

Det andra är att det nu har kommit en Twilight-inspirerad dildo. Japp, DILDO! 'The Vamp' är verklighetstrogen och mycket ljust hudfärgad och om du tar den utomhus så glittrar den i solen (Note: det gör vampyrerna i Twilight). Du kan även stoppa den i frysen ett tag för en mer vampyraktig känsla!

What the hell...?? Vampyrdildo? Heelt sjukt.
(Aftonbladet hänger på en vecka senare...)

Sedan så kan man nu också köpa life-size cardboard cut-outs av de olika karaktärerna och Edward-versionen ('The' Guy) är tydligen slutsåld. Edward kan man även köpa som stilistisk väggdekoration. What the hell 2..??


Hmm...jag undrar hur många Twilight-tokiga småtjejer som får hela settet i födelsedagspresent any time soon?


Inga kommentarer: