Sidor

lördag 28 januari 2012

An obsessed fag-hag coming through. Watch out.

Nu gick det långt mellan uppdateringarna igen men till mitt försvar kan jag bara säga att jag ibland glömmer bort att jag har väckt bloggen igen. Oops...sorry?

Ska bla. syssla med sånt här...
Den senaste veckan har dock varit rätt pissig. Jag har vart så himla trött att eftermiddagarna på jobbet varit en ren pina. Jag hoppas bara att det släpper snart för nästa vecka ska jag vara i Åbo, Finland på doktorandkurs... i Kemi... Rätt avancerad kemi dessutom så jag har inte tid med någon extrem trötthet.


Min lilla skrytförsök här faller rätt platt eftersom jag inte riktigt kan läsa av det där diagrammet. Vi kan kalla det ett intimidationsförsök istället. :)


***
På privata sidan har jag tillsist hittat en ny besatthet, vilket jag tar som en indikation på att jag måste må jäkligt mycket bättre. Wheee!!
Sist jag var så här inne i något var Twilightböckerna 2008 (no judgement please...please?) så det var på tiden!

Besattheten ifråga är TV-serien Queer as Folk (2000) och jag har redan på 1,5 vecka tittat mig igenom...ehm...okej, låt oss säga en jävulsk massa avsnitt!

Not saying a word....nope...jag har inte hunnit med tre säsonger...na ah.

I'm completely and irrevocably in love with it! :)

Jag är generellt en total sucker för bra relationsdraman och på något sett blir det sjukt intressant när personerna är av samma kön och därmed inte styrs av inlärda könsroller. Dessutom finns andra storylines tillgängliga så serien känns inte upprepande. Awsome!

Brian and Justin...

Inte för att jag behöver förklara mitt intresse (besatthet?) till er förstås...Allt det sexiga man-on-man lovin' som visas i serien räcker nog som motivation för de flesta, iaf om man tänder på män.  Min stackars (knappast!) pojkvän har klart märkt av den effekten hos mig. Oops, to personal? Scratch that then ;).



You don't agree? Liar...
Har sedan alltid tyckt det är något riktigt härligt, vackert, sensuellt (and damn hot!) med två män som kysser varandra...

I wonder why that is? Darn, verkar som jag är helt straight ändå...eller så kanske en gay man? We'll never know... :P

/Proud fag-hag.

Trevlig helg på er!

Inga kommentarer: