Sidor

tisdag 3 januari 2012

Apocalypse now, med seg kola på topp!

Gott Nytt År(!) kanske man ska börja med.

2012. Jordens undergång. Min ursprungliga disputation.
Whichever comes first.

Hehe. Nädå, jag ska inte vara pessimistisk -- eller ens realistisk.
Jag tror faktiskt på 2012!

Visst, jag hade höga förhoppningar på 2010 också vilket totalt gick åt skogen och 2011 bara försvann (jag är fortfarande övertygad att det gick 1 dag på 3 förra året).

När Jan Malmsjö körde nyårsklockan vid tolvslaget i lördags (som förövrigt spenderades på ett lyxigt partaj med massor av nya människor. KUL!) kände jag mig faktiskt lite andaktsfull och - dare I say - hoppfull.

Jag vet att 2012 kommer bli bra. JAG VET. Inte bara för att det måste utan för att det kommer bli så. Just det.

Och om inget annat funkar så kommer det bli bra eftersom jorden tydligen ska gå under i år och vi måste ju sluta på topp! With a bang!

No, with a Big Bang! :D *crazy eyes*

I'm sorry. Jag är trött! Jag är trött som endast någon fast i seg kola och kämpat ett tag för att komma loss kan vara.

TRÖTT!!

Det här året har verkligen börjat trögt. Jäkla 2012! Kan till och med vara så att jag är så trött att jag helt tappat humorn. Sorry again.

Ta en kaka till.

Gott nytt år! :)

1 kommentar:

Anonym sa...

så ni fick vara på lyxigt partaj ni! lyckos er! ;) själv var vi bara hemma och möööös i fulla drag! =)
hoppas ni hade skoj, hoppas vi ses inom en snar framtid!
kramen!!!
/petran