Sidor

fredag 28 maj 2010

Time to meet the parents?

Jag suger verklig som bloggare just nu, dels verkar jag aldrig uppdatera och när jag gör det skriver jag något ointressant. Bleh...I'm surprised you're still hanging around. (Förra inlägget kan iofs hamna i kategorin 'dumphål för allmänt nonsens så slipper min omgivning höra det' - Pojkvän var rätt less...hehe)

Ska försöka ändra på detta (kan dock inte garantera nivån) och jag har faktiskt en hög med uppdämda inläggsidéer som ligger och väntar - när ni minst anar det kommer en attack. Haha!

Fick en intressant uppenbarelse i veckan.
*trumvirvel*

Husletning och partnerletning är i princip samma sak. Nästan bokstavligen. *nickar*

Va, köper du inte detta rakt av? Okej, det är kanske inte exakt samma användningsområde (om du inte är objektsexuell förstås), men det är allt jag kan ge dig! Need proof?
- Allt börjar med att man kollar in marknaden lite (dejta); vad finns, vad vill jag ha...vilka tänder jag på. ;)
- Man får en förutbestämd idé om vad man söker men helt plötsligt märker man att man attraheras av något annat än det man trott (inte bara långhåriga hårdrockshunkar som funkar tydligen...).

My boyfriend don't look like this, but I love him anyway! =)

- Man kan inte bara se till objektets yta utan potentialen (klädstil kan uppdateras, benstommen är vad den är).
- Viktigt att hitta dolda fel och skador i förväg då dessa kan bli jobbiga att reparera i efterhand (spelberoende kan bli kostsamt...)
- Man försöker väga det man får mot vad man tror finns kvar där ute (Gräset grönare?)
- Se till att komma överens med hans vänner är en bra idé (galna grannar? Insekter?)
- Se till att han brutit ordentligt med exet, kan bli jäkligt plågsamt annars.

- Slutligen, kan du ser er bli gamla tillsammans? ;)
Behöver jag fortsätta? Hehe.

I måndags var vi på en öppen visning av ett hus. Vi for i renkognitionssyfte; det såg fint ut på nätet men vi var inte särskilt intresserade då det saknade många av de grejer vi letar efter. Idag ska vi titta på det igen och vi är chockerat förtjusta. Vi förstår det inte riktigt själva men av någon anledning tänder vi till. Kvällen får avgöra antar jag om det bara är en crush eller potentiell långvarig kärlek. ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Spännande, speännande säger jag!
Trist att vi inte hann ses idag...vi var tvungen att åka vid 15.00 för att gratta min älskade lilla mamma också!
Hoppas ni hittar det huset ni letar efter!
Kramar, vi hörs!
/Petran

Maria sa...

Yum... Rob Flynn... Vänta, fanns det text också?! ;-)