Sidor

torsdag 13 maj 2010

Got the life

Tänkte här ta och sprida den glada (?) nyheten att jag inte bara är närvarande - jag lever också! Ikväll firas min frigörelse - åtminstone för ett tag framöver - från mitt galna stressande och överdrivna arbetande. Whoohoo.

I got the life back. =)

Enda problemet är väl kanske att jag inte riktigt kommer ihåg hur man gör. Ni vet. När man lever.
Vad tycker jag är kul? Don't really know.
Vad brukar jag göra på fritiden? You tell me.
'Läsa' vet jag att jag gillar för det har jag sysslat med mellan stressandet och 'sova' har jag saknat så det ska jag nog hänge mig åt. Lite välbehövligt 'make it up to poorly abused boyfriend' bör jag nog slänga in också, men bortsett från det... Who knows?


Det är alltså fritt fram för förslag och jag lämnar härmed golvet öppet till era briljanta hjärnor (hur vet jag det, ja ni hänger ju på den här bloggen...hehe):
- Vad är kul?
- Vad borde jag syssla med?
- Vad önskar du att du kunde göra mer av om du hade tid?
Här har Du ett fantastiskt engångserbjudande att leva lite mer än 100 % - genom mig. Take it.

----
Ps: Japp, jag har blivit helt galen. Exakt, stress+ingen sömn+panik rekommenderas inte. Jomenvisst, jag är hög på något - vad det vet jag inte. Och självklart, det kommer komma ett riktigt blogginlägg inom kort.
Celebration, people!!

----

5 kommentarer:

Maria sa...

Härligt babe att det äntligen är över!
Dessutom börjar det närma sig semester, weee =)

Det har varit så mycket för oss båda på slutet och det ska bli så kul att kunna umgås igen!

Förslag på vad du kan göra med all tid... Tja, skriva, träna, lyssna på musik (Sabaton = nytt album 21 maj), vara social and catch up. Och läsa såklart. Fantasilöst, I know, men vad vet jag vad folk gör av sin tid? :O

Nu ska jag iväg på grillfest men vi höres och ses på tisdag, nytaggad ;-) Kramar!

Anonym sa...

Va skoj att höra att du äntligen genomlidigt all den stress du haft på jobbet!!!
Själv så gjorde jag klart mitt sista utvecklingssamtal i onsdags!!! WooHoo!!! =)
Nu är tjoppan sjuk istället. =( Hoppas att det går över snart!!!
Hoppas vi kan ses nu när vi båda är "icke-stressande-människor"! ;)
Kramar
/Petran

Maria sa...

Skönt att du är tillbaka!:)
Finns massor av roligt att göra av sin tid: utnyttja de härliga vårkvällarna till promenader, cykelturer och utflykter, läsa bra böcker (men det gör du ju redan), sy eller måla något, spela och sjunga, träffa vänner på spontanfika, träna... Jag skulle nog göra fler småresor om tiden räckte till. Hoppas kunna få till det nu när jag snart börjar med nattjobb:)

Anonym sa...

Du sammanfattar det så bra! Har funderat över exakt samma sak i ett halvår. När du kommit på något briljant /slash/ fått in något bra förslag, så passa gärna vidare till moi. Tack! :) /L

Anonym sa...

Roligt att höra att du lever förresten! ;) /L