Sidor

fredag 11 maj 2012

Getting hitched!

Hej igen, minns ni mig?

Nämen, sorry att jag återigen glömde bort bloggen men till mitt försvar vill jag åberopa talesättet (?); "Om du inte har något snällt att säga är det bäst att vara tyst".

Inte för att jag har gått och bitchat om det mesta sen vi hördes sist men min hjärna har i huvudsak (haha) varit fokuserad på två ämnnen - det första allmänt trist och det andra lite hemligt (åtminstone tills de facto).

Ämne A; Jag fick en stressvacka igen under större delen av mars. Blä. Fan vad jag är less på detta alltså! Att vilja göra en sak men vara oförmögen att göra den. Betrayed by yourself. Så, jag höll tyst. Det har varit bättre sen dess dock men inte så bra som jag hade önskat.

Ämne B; krävde mycket planering, trots det minimalistiska formatet, vilket gjorde det svårt att blogga utan att avslöja något i förväg...

Intrigued yet?

Vad får man om man kombinerar en tjej i snygg klänning, en stilig karl, lite blommor och några ringar samt en fotograf? Och om man dessutom lägger till lite familj och rådhus och en vigselförättare...


Yep, I got married! :D

Vi gjorde en rätt liten grej med en borgerlig vigsel med närmsta familjen närvarande och middag. Sen bodde vi på hotell över natten, vilket var jättemysigt. Vi ska ha en fest i sommar istället och där har jag tom fått  mig en wedding-planner så det lär nog bli lyckat. :)

Livet som nygift är rätt snarlikt livet innan bortsett ifrån att jag och E är som nykära och har drabbats av någon renoveringsbacill. Skummaste av allt är att jag inte längre har samma namn -- jag undrar hur lång tid det dröjer innan det sitter....ett halvår, ett år, ett årtioende? Wanna bet?

Ha de bäst och jag ska försöka blogga frekvent snart igen.
Don't try. DO!

1 kommentar:

Maria sa...

Tjohoo, välkommen tillbaka!:) Tusen tack för den fina inbjudan, fantastiskt fint kort på er!