Sidor

torsdag 16 juli 2009

Who's keeping score anyway?

Ah... det stör mig rätt mycket att mitt senaste - otroligt trista - inlägg har fått ligga överst på bloggen så länge som det gjort, men som misstänkt medför semester minskad datoranvändning. As it should...

Känns som att jag knappt varit stilla eller hemma under mina första två veckor vilket är ordentligt utanför min normala karaktärsbeskrivning; bröllop (på annan ort), besök hos kompis (på annan ort), födelsedagskalas, tripp till stuga (på annan ort), IKEA (på annan ort) mm... Imorrn ska vi på vift igen (på annan ort!) men sen hoppas jag tillsist få vila ut lite. Haha, upprepning är ofta effektiv retorik.

Jag har dock hunnit läsa en bok - "Elantris" av Brandon Sanderson - som var asbra! När man kommer på sig själv med att le och fnittra till av förväntan inför nästa sida, då är det verkligen underbart att läsa. Jag har seriöst otroligt svårt att förstå hur man inte kan älska det...

Gissningsvis har man då aldrig läst en bra bok.

Som ni kanske märker skriver jag mest det här inlägget för att det föregående (se ej nedan) ska falla i glömska. Förhoppningsvis har mitt nästa inlägg en aningens mer givande och intressant poäng.
Inte för att någon räknar. Can't make any promises though...=)

Inga kommentarer: